اس ام اس در باره ي خدا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393
بازدید : 1090
نویسنده : sadaf

گفت: عباس آقا با این درآمدت زندگیت میچرخه؟

گفتم: خدا رو شکر ،کم وبیش میسازیم.خدا خودش میرسونه.

گفت : حالا ما دیگه غریبه شدیم لو نمیدی!

گفتم: نه یه خورده قناعت میکنم گاهی اوقات هم کار جنبی انجام میدم ،خدا بزرگه نمیذاره دست خالی بمونم.

گفت: نه راستشو بگو

گفتم: هر وقت کم آوردم یه جوری حل شده.خدا رزاقه، میرسونه.

گفت: ای بابا ما نامحرم نیستیم راستشو بگو!

گفتم: حقیقتش یه بنده خدا توی بازار هست هر ماه یه مقدار پول برام میاره که کمک خرجم باشه.

گفت: آهان ناقلا دیدی گفتم. حالا شد یه چیزی.حالا فهمیدم چطوری سر میکنی.

گفتم مرد حسابی سه بار گفتم خدا میرسونه باور نکردی یک بار گفتم یه بنده خدا میرسونه باور کردی.

یعنی خدا به اندازه بندش پیش تو اعتبار نداره؟!





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mehran در تاریخ : 1393/11/7/2 - - گفته است :
khejalat avare
پاسخ:ممنون از نظرت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com